VAŠA VELEPRODAJA POKLONA OD 1995. GODINE

Aromaterapija - Mirisi za Dom - Kupaonski Raj
FOB First Order Bonus

10% off

Politika povrata 

Ulažemo sve napore da provjerimo artikle prije otpreme, no dobavljači obavljaju većinu kontrole kvalitete. Zbog prirode proizvoda koje prodajemo, neki od tih proizvoda mogu postati oštećeni ili neispravni tijekom transporta. Ako je artikal isporučen kupcu oštećen ili s greškom, Ancient Wisdom s.r.o. će se potruditi riješiti problem brzo i u skladu s odredbama i uvjetima navedenim na ovoj stranici.

Napominjemo, Ancient Wisdom s.r.o. ne nudi novčanu ili nenovčanu naknadu (tj. u obliku robe ili usluga) za gubitak potencijalne prodaje zbog isporučenih oštećenih/neispravnih/nedostajućih/netočnih artikala ili kašnjenja u isporuci.

Iz zdravstvenih i sigurnosnih razloga ne prihvaćamo povrat naušnica, osim ako su neotvorene, u originalnom pakiranju i nikada korištene.


1. Predmet(i) oštećen/neispravan pri primitku

Obavijestite nas o svim oštećenjima/nestalim predmetima/neispravnim artiklima u roku od 3 radna dana od primitka Vaše narudžbe. Ako je artikl oštećen pri primitku, kontaktirajte nas putem telefona, e-pošte ili online chata kako biste prijavili problem. Molimo, navedite broj fakture i šifru oštećenog artikla.


U većini slučajeva:


- Tražit ćemo da nam se e-poštom pošalje fotografija ili video zapis artikla (uključujući šifru artikla i broj fakture).


- Nećemo tražiti da se predmet(i) vrati. Kreditirat ćemo vrijednost oštećenog(ih) predmeta(a).


Povremeno možemo zatražiti da nam se predmet(i) vrati. U takvim slučajevima dostavit ćemo Vam kopiju obrasca za povrat koji trebate ispuniti i daljnje upute o tome kako vratiti artikl(e), što ovisi o vrijednosti/veličini povrata.

Napomena: za oštećene/neispravne artikle bit će ponuđen kredit, a ne povrat ili zamjena. U pravilu ne šaljemo kreditne bilješke.


2. Stavke nedostaju u narudžbi


Ako artikal nedostaje u Vašoj narudžbi i na Vašem računu nije označen kao "rasprodan", kontaktirajte nas putem telefona, e-pošte ili online chata navodeći broj fakture i šifru artikla. Prijavite nestale artikle u roku od 3 radna dana od datuma isporuke Vaše narudžbe. Kreditirat ćemo račun za vrijednost stavke(i) koja nedostaje. 

Napomena: za stavke koje nedostaju ponudit će se kredit, a ne povrat ili zamjena. U pravilu ne šaljemo kreditne bilješke. 


3. Stavke koje je AWGifts poslao greškom


Ako ste primili artikle koje niste naručili, obavijestite nas o tome što je prije moguće. U većini slučajeva moći ćemo organizirati preuzimanje artikala. Ako vam je AWGifts naplatio artikle koje je greškom poslao, obradit ćemo povrat novca za robu.


4. Artikli koje je Kupac pogrešno naručio


Ako ste naručili neispravne artikle ili previše artikala, kontaktirajte nas kako biste to prijavili u roku od 3 radna dana od datuma isporuke Vaše narudžbe. Uvijek navedite broj fakture, šifru artikla i količinu artikala koje želite vratiti.

Nakon što se to prijavi, poslat ćemo Vam obrazac za povrat koji ćete ispuniti i priložiti uz vraćene artikle. Imajte na umu da nećemo moći priznati poštarinu za povrat artikala naručenih netočno ili greškom.


Ako je povrat velik, možemo ponuditi da rezerviramo preuzimanje uz naknadu od 9,95 € + PDV za Europu. Po primitku i pregledu vraćene robe izdat ćemo kredit na Vaš AWGifts račun. Izvorni trošak dostave bit će odbijen s kreditnog računa.


Trebate pomoć? Spremni smo Vam pomoći sa svime što trebate

 +421 (0)91 019 94 47 Javite se :)