VAŠA VELEPRODAJA POKLONA OD 1995. GODINE

Aromaterapija - Mirisi za Dom - Kupaonski Raj
FOB First Order Bonus

10% off

Pravila povrata 

Ulažemo maksimalne napore kako bismo provjerili proizvode prije slanja; međutim, većinu kontrole kvalitete obavljaju naši dobavljači. Zbog same prirode proizvoda koje prodajemo, moguće je da neki artikli tijekom transporta budu oštećeni ili neispravni. Ako kupac zaprimi artikl koji je oštećen ili neispravan, Ancient Wisdom s.r.o. će učiniti sve kako bi problem bio brzo i korektno riješen, sukladno uvjetima navedenima na ovoj stranici. Napomena: Ancient Wisdom s.r.o. ne nudi financijsku ili nefinancijsku kompenzaciju (npr. u obliku proizvoda ili usluga) za izgubljenu dobit uzrokovanu oštećenim/neispravnim/nedostajućim/pogrešno isporučenim artiklima ili kašnjenjem u isporuci. Zbog razloga vezanih uz zdravlje i higijenu, ne prihvaćamo povrate naušnica, osim ako su neotvorene, u originalnom pakiranju i nikada nisu korištene.


Politika prodaje i povrata / zamjene:

Ancient Wisdom s.r.o. ne nudi politiku "prodaja ili povrat" niti politiku zamjene proizvoda bilo koje vrste.


1. Oštećeni / neispravni artikli po primitku:


Molimo da nas obavijestite o svim oštećenjima / nedostacima / neispravnim artiklima unutar 7 kalendarskih dana od primitka narudžbe. Ako je artikl oštećen pri isporuci, kontaktirajte nas telefonom, e-mailom ili putem online chata kako biste prijavili problem. Molimo navedite broj računa i šifru artikla koji je oštećen.

U većini slučajeva:

Zatražit ćemo da nam pošaljete fotografiju oštećenog artikla (uključujući šifru artikla i broj računa).

Nećemo tražiti povrat oštećenog artikla. Umjesto toga, odobrava se kredit (umanjenje) na vašem računu u vrijednosti oštećenog artikla.

Povremeno možemo zatražiti povrat artikla. U tom slučaju dostavit ćemo vam povratni obrazac koji treba ispuniti te dodatne upute o načinu povrata, ovisno o vrijednosti i veličini pošiljke. Molimo imajte na umu: za oštećene ili neispravne artikle odobravamo kredit, a ne povrat novca ili zamjenu.


2. Artikli koji nedostaju u narudžbi:


Ako neki artikl nedostaje u vašoj narudžbi, a na računu nije označen kao "nije na zalihi", molimo da nas kontaktirate telefonom, e-mailom ili putem online chata te navedete broj računa i šifru artikla. Nedostatke je potrebno prijaviti unutar 7 kalendarskih dana od datuma isporuke narudžbe.

Za artikle koji nedostaju, iznos će biti odobren kao kredit na vašem računu. Napomena: za artikle koji nedostaju nudi se kredit, a ne povrat novca ili zamjenski proizvod.


3. Artikli poslani greškom od strane AWGifts:


Ako ste primili artikle koje niste naručili, molimo da nas o tome obavijestite unutar 7 kalendarskih dana. U većini slučajeva moći ćemo organizirati preuzimanje tih artikala. Ako su vam artikli poslani greškom od strane Ancient Wisdom i ako ste za njih bili terećeni, izvršit ćemo povrat novca za te artikle.


4. Artikli naručeni pogreškom od strane kupca:

Ako ste naručili pogrešano artikl(e) ili preveliku količinu artikala, molimo da nas kontaktirate i prijavite to unutar 7 kalendarskih dana od datuma isporuke vaše narudžbe. Molimo da uvijek navedete broj računa, šifru artikla i količinu artikala koje želite vratiti. Nakon što prijavite povrat, poslat ćemo vam obrazac za povrat koji je potrebno ispuniti i priložiti uz vraćene artikle. Napominjemo da ne možemo nadoknaditi trošak poštarine za povrat artikala koji su naručeni pogrešno ili greškom. Ako se radi o većoj pošiljci, možemo za vas organizirati preuzimanje uz naplatu. Nakon primitka i pregleda vraćene robe, iznos će biti odobren kao kredit na vaš AW račun. Trošak originalne dostave bit će odbijen od iznosa kredita.


5. Promjena Mišljenja

Ako kupac iz bilo kojeg razloga promijeni mišljenje nakon primitka robe, može vratiti dio ili cijelu narudžbu.

Molimo da Ancient Wisdom obavijestite pisanim putem o namjeri povrata robe unutar 7 kalendarskih dana od primitka narudžbe. Robu je potom potrebno vratiti unutar 14 kalendarskih dana od dana primitka robe, uz pridržavanje sljedećih uvjeta povrata:

a) Nakon što prijavite povrat, pričekajte da vas kontaktiramo – odobrit ćemo povrat i poslati obrazac za povrat koji je potrebno uključiti u pošiljku.

b) Robu vratite korištenjem poštanske usluge s praćenjem i/ili potpisom po izboru te nam pošaljite odgovarajuće podatke za praćenje nakon slanja.

c) Ako želite da mi organiziramo preuzimanje pošiljke – trošak toga, kao i bilo kakvi dodatni troškovi ponovnog preuzimanja, bit će odbijeni od konačnog iznosa povrata/nadoknade za vraćenu robu.

d) Roba mora biti vraćena neoštećena i neotvorena. Ako bilo koji dio povrata stigne u stanju nepodobnom za daljnju prodaju, za taj dio neće biti odobren povrat novca niti nadoknada.

Nakon što obradimo povrat, iznos će biti vraćen na vaš račun ili izvornu metodu plaćanja.


Trebate pomoć? Spremni smo Vam pomoći u svemu što Vam je potrebno.

 +421 (0)91 019 94 47 Javite se :)